Monday, September 27, 2010

AnakKu Semakin Membesar...

Assalamualaikum dan Sejahtera ke atas semua Mukmin dan Umat Muhammad.

Selawat dan Salam ke atas Nabi Muhammad S.A.W. Syukur ke hadrat Allah kerana dikurniakan kepada kita bermacam-macam nikmat sehingga tidak dapat dikira dan dihitung. Malah tidaklah dapat kita membalas nikmat Allah ini melainkan kita belajar menjadi insan yang bersyukur... Belajar menjadi HAMBA... Belajar menjadi FAKIR...

Saya bersyukur kerana anak saya sekarang telahpun membesar dengan sihat. Rasa terharu melihat si kecil membesar di hadapan mata. Melihat satu per satu pelajaran yang diterima olehnya daripada Allah Yang Maha Esa...TQ Allah...



Aku doakan engkau mendapat REDHA ALLAH...AMIN...

Dikesempatan ini, saya ingin memberi maklumat berkenaan eBook terbaru tulisan saya yang telah berada di pasaran. Ia mengandungi beribu nama-nama anak untuk anda pilih dan yang paling bagus, buku ini mengajar anda teknik rahsia bagaimana untuk memilih nama anak dengan teknik pengiraan berdasarkan 4 unsur. Ia juga dilengkapi dengan teknik pengiraan nama bagi pasangan dan ilmu pelangkah. Bonus bagi pembelian eBook ini adalah Al-Quran Digital lengkap berserta Grafik yang menarik dan lengkap dengan hukum-hukum tajwid bagi memudahkan pemahaman anda mengenai Al-Quran. Di samping itu, terdapat dua lagi eBook bagi Bonus Bonanza iaitu Buku Menjana Kewangan Melalui Google Adsense dan Buku Banner Animasi Photoshop iaitu sesuai bagi menambahkan pengetahuan anda terhadap dunia internet tanpa sempadan.

Sila klik di sini untuk penerangan lanjut.

No comments:

Labels